Selasa, 9 Jun 2009

Jambori Amal Sik 2009 di Chalet Mat Suji

Jabatan Amal DPPKS pada satu ketika dahulu pada era kegemilangan seperti Zulkifli Samsir, Bakar mukti dan Maliki dikenali sehingga ke peringkat kebangsaan. Justeru, Penyelaras Jabatan Amal DPPKS yang baru Sdr Najib Ahmad bertekad membangunkan semula Unit Amal Sik selaras dengan perkembangan semasa. Untuk tujuan itu, satu program yang dinamakan Jambori Amal Sik akan diadakan tidak berapa lagi.
"Program pertama Jabatan Amal DPPKS pada sesi 2009-2011 ialah untuk mengadakan Jambori Amal Peringkat Kawasan Sik. Pihak J/k jabatan Amal sik telah bersetuju untuk mengadakan jambori amal peringkat Kawasan Sik di Pantai Sungai, Charuk Sireh Chepir atau Chalet Mad Suji." Katanya ketika dihubungi pemudasikdaily.
Menurut beliau lagi, "Objektif program tersebut adalah untuk merapatkan ukhwah sesama ahli dan menambah ahli-ahli baru dan meningkatkan daya saing dalam kerja berkumpulan sebagai medan tarbiah di kalangan pemuda mendepani cabaran semasa".
Sesiapa yang berminat untuk mendapat maklumat berkaitan program ini boleh menghubungi beliau atau skretariat Jabatan Amal di Pejabat Ketua Dewan Pemuda Pas Kawasan Sik, Sungai Pau.

1 ulasan:

AMAL ELIT berkata...

Tahniah di ucapkan kepada Penyelaras Amal Pemuda yang baru..
Kembalikan saat kegemilangan UNIT AMAL SIK

TAKBIR